[Проект] Perlin Noise генератор / Mini Physics Engine

  1. 1. Perlin Noise генератор

    Няма много какво да добавя към заглавието. Проблемът е, че вече съществува подобна библиотека на Go.

    2. Mini Physics Engine

    Не бих казал точно physics engine, но да речем някаква проста библиотечка за създаване на вектори и прилагане на някакви основни сили върху тях, с която ще можеш да си създадеш particle система например.


    Относно визуализацията - още не съм наясно, ако въобще правя такава как ще стане на Go.

    1. Твърде малко е ... и вече го има :D

    2. Основния ми проблем с този проект е че навярно никой никога няма да го ползва за нищо предвид това че има няколко, по завършени и всичките изглеждат мъртви, поне на пръв поглед. Ако все пак искаш навярно ще искаме нещо повече от 300 реда математика върху някакви вектори. Ако може да опишеш какво имаш намерение да напишеш и да измислиш някакво демо което да може да завършиш до края на проекта, може и да го одобрим :D

  2. Не мога да дам особено добра конкретика, защото ще се запознавам с някои от нещата тепърва. Плюсът на втория проект е че идеята може да се доразвива тъй като материята е обширна. В този ред на мисли, при първото представяне, на което ще имам вече яснота какво ще работя, можем да обсъдим някакви допълнителни неща за имплементиране, в случай че се окаже малък проекта. Относно оригиналността и приложимостта - т'ва вече ми е доста трудно :D

Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.