0 - Да, ще има реални потребители. Фирмата, за която искам да направя системата, се занимава с много различни по мащаб ветеринарно-медицински дейности. По план проектът би трябвало да стигне до нещо доста по-сложно от това, което съм описала. Освен горепосочените идеи, имам втори списък с неща, които е хубаво да добавя постепенно. Понеже не съм се занимавала нито с бази данни, нито със смислено цялостно изграждане на back-end логика на такава система, нито с подобни функционалности на тези от втория списък, гледах да се придържам към някакъв смислено работещ минимум.
1 - Смятам да тръгна с идеята да има акунти, да. Засега нямам нужда от права на достъп и мисля да може да се прави всичко при влизане в системата. Трябва ми да може да се ползва единствено от административната част на фирмата засега (един човек в конкретната фирма). Ще се опитам да направя възможно сравнително лесно да се ограничат правата на достъп. И ако се наложи да добавя различни роли на потребителите.
2 - Засега мисля да поддържа само една аптека/един склад.
3 - API
4 - Първоначално ще сложа съобщения в самия интерфейс. Email, може би, за изтичащ срок на годност.
5 - Нямам идея. Тепърва предстои да избера. Предложения са добре дошли.
П.С. Със сигурност в някакъв момент трябва да имам мобилно (поне android) приложение към системата. Тази част още не съм я мислила. Горе-долу имам идея, как да съобразя това във front-end частта. Ще се радвам на съвети, за какво да внимавам и какво да съобразя относно логиката.